پرداخت عوارض نوسازی
- دریافت پرونده در صورت داشتن سابقه قبلی از بایگانی نوسازی پس از مراجعه به اتاق درآمد و نوسازی
- ارسال پرونده به واحد محاسبات
- در صورت نداشتن سابقه اقدام به تشکیل پرونده توسط بایگانی نوسازی
مراحل تشکیل پرونده نوسازی
- همراه داشتن اصل سند مالکیت (برگ واگذاری سند اجاره – سرقفلی – قولنامه ای )
- صورت مجلس تفکیکی ثبت – برگ تشخیص ممیزی(عوارض )
- ارسال پر.نده به واحد محاسبات نوسازی اقدام به ممیزی نمودن پرونده وبرآورد وضعیت بدهی ملک اعم ازتخلفات – عوارض سالیانه – 2 % انتقال
- محاسبه هزینه عوارض زیربنای مسکونی(پروانه ساخت)که درنهایت بامعرفی واحدفنی براساس زیربنای احداثی واحددرآمدنسبت به محاسبه هزینه مربوطه ووصول آن اقدام مینماید.