دبيرخانه و بايگاني

نوشته شده توسط  فروردين 12, 782

 (عکس کارگزینی و رفاه)

کارگزینی و رفاه شهرداری:

مدرک تحصیلی:

تماس با کارگزینی و رفاه:

 

شرح وظایف دبیرخانه و بایگانی:

 

1) ثبت و توزيع و تفكيك نامه هاي وارده به شهرداري و ارجاع به دواير ذيربط .    

2) حفظ و نگهداري كليه اسناد و اوراق و سوابق اداري مربوطه .

3) كنترل و تصحيح نامه هاي صادره از نظر اشتباهات املائي و انشائي .

4) تهيه پيش نويس هاي اداري و تهيه گزارشات و ارائه آمارهاي لازم به مقام مافوق .

5) مذاكره و مشورت با مقامات مافوق در موضوعات مربوط به خطمش از نظر امور دفتر و دبيرخانه .

6) بررسي كليه اخطاريه هاي واصله به شهرداري و صدور دستور ابلاغ آنها به واحدهاي مربوطه .

7) نظارت مستمر در حسن اجراي امور دفتري و چگونگي ورود و خروج مكاتبات .

8) ارجاع سوابق و پرونده هاي واصله طبق دستور مافوق به واحدهاي مربوطه و بايگاني .

9) تهيه خلاصه پرونده و گزارشات مختلف بر حسب ارجاع مقام مافوق .

10) تايپ انواع مكاتبات و نامه ها و تطبيق پيش نويس ها با نامه هاي تايپ شده .

11) پيگيري گزارشات مختلف بر حسب ارجاع مقام مافوق .

12) بررسي و پيشنهاد روشهاي جديد و موثر جهت بايگاني و طبقه بندي اسناد .

13) جمع آوري اطلاعات و آمار كاركنان شهرداري از لحاظ وضعيت پرسنلي كارگري – كارمندي .

14) حفظ ونگهداري پرونده ها و سوابق استخدامي كاركنان شهرداري اعم از كارگر و كارمند و آماده نمودن و مهر كردن پرونده ها و سوابق ، ارسال آنها به مراجع ذيربط طبق دستور مافوق و پيگيري جهت عودت آن .

15) اجرا و ابلاغ آراء مربوط به هيئتهاي بدوي و تجديد نظر و رسيدگي به تخلفات اداري و شوراي حل اختلاف و شوراي كارگاه با توجه به مقررات مربوطه .

16) همكاري با اداره ارزشيابي و بازرسي و رسيدگي به شكايات جهت كنترل و حضور و غياب كاركنان .

17) انجام ساير امور مشابه و دستوراتيكه از طرف مافوق درحدود وظايف ارجاع مي گردد .

 

  • با سلام منتظر نظرات سازنده شما هستیم
  • نظر دادن

    با سلام منتظر نظرات سازنده شما هستیم